Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Организация на живота на децата през първата половина от деня в детската градина

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295443
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365161
Местоположение: Somewhere In Time

Организация на живота на децата през първата половина от деня в детската градина

Мнение от Mozo »

Организация на живота на децата през първата половина от деня в детската градина

I. Прием на децата
Децата се приемат заедно с базовата учителка и студента. Поздравяват с
„ Добро утро!” Следи се за това децата да се сбогуват с възрастния по общоприетият начин с „Довиждане!” и „ Приятен ден!” Следва въвеждане в занималнята. Новодошлите деца трябва да се насочат към децата, които вече са в занималнята, за да ги поздравят и да започнат да общуват. Следва насочване към самостоятелни игри – „Сега вече всеки може да поиграе с играчката, която сам си избере!” Една част от децата може да помага на педагога в подготовката на къта или материалите за предстоящата педагогическа ситуация.

II. Игри (дейност по избор)

План – конспект на дейност по избор

Възрастова група: І
Цели на дейността по избор:
• Провокиране на интерес към предстоящата дейност;
• Насърчаване на детското творческо мислене, инициативност и взаимопомощ между децата;
• Изразяване на положителна оценка за извършеното;
• Стимулиране на избор на децата за материали и средства за осъществяване на творческия замисъл;
Очаквани резултати:
• Знания: разширяване на знанията за технологичните операции, материали и средства;
• Умения: усъвършенстват се: общуването между децата в групата; умения за организиране на самостоятелна работа; за подреждане на материали; планиране на последователни действия;
• Отношения: децата изпитват удовлетворение от постигнатото, създава се положително отношение към подобни занимания.
Подготовка на дейността по избор:
На педагога: да познава добре психофизиологичните особености на децата от I възрастова група. Да има добра теоретична подготовка, съответстваща на предстоящите ЗРС. Да познава техническите особености на използваните материали и да може да борави с тях, за да дава пълноценна практическа помощ на децата,ако такава е необходима.
На децата: да притежават елементарни знания и умения за работа с различните материали, инструменти и пособия – пластмасови кубчета, кошница.

Ход на дейността по избор:
Основни компоненти
Дейност на учителя
Дейност на децата
Забележка
1. Провокиране на интерес към дейността по избор
Деца, днес ще имаме гости в нашата група.Един ваш приятел ще дойде, защото знае колко сте умни и ще му помогнете да научи нещо ново.Сега трябва да раздели кубчетата и кръгчетата. В тази кошничка слагайте кръгчетата (топчетата), а в тази кубчетата.
Всяко дете започва да отделя топчета от кубчета.

2. Организация
Педагогът осигурява необходимото пространство и материали.Насочва децата към самостоятелна и безопасна работа.
Предлагат решенията си за цветовете, с които да оцветяват.

3. Прояви на самостоятелност и творчество
Стимулира проявите на творчество, въображение. Отговаря на зададените въпроси.
Извършват самостоятелна работа и задават въпроси.

4. Перспективи
Браво!Справихте се много добре!Бяхте много послушни!
Приемат положителната оценка на педагога и изявяват готовност за участие в предстоящата дейност.









III. Утринна гимнастика

План – конспект на утринна гимнастика
1. Приемане на групата. Строяване. Поздрав.
2. Ходене. Бягане. Ходене с изправителни упражнения – на пръсти и на пети.
3. Строяване за общоразвиващи упражнения
4. Общо развиващи упражнения
• ИП-стоеж
1-вдигане рр встрани Мечо лапите встрани разтвори
2-свиване рр пред гърди После пред гърдите ги прибра
• ИП-стоеж
1-поставяне рр на кръста, наклон напред В хралупата наднича
2-стоеж, свиване рр пред лице Ах, медеца как обича
• ИП-стоеж Скача Мечо в тревата
1-подскоци на място Жилнала го е пчелата
5. Строяване. Преценка. Поздрав. Организирано напускане на салона.

IV. Закуска
След като децата напуснат физкултурния салон,под ръководството на педагога измиват ръцете си със сапун.Сядат тихо на столчетата до масите за хранене.Следим за това да стоят правилно,да се хранят бавно и да не говорят.

Целият материал:
Прикачени файлове
Организация на живота на децата през първата половина от деня в детската градина.rar
(23.07 KиБ) Свален 59 пъти
Прочетено: 547 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”