Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Стажантска педагогическа практика в детската градина по "Организация на дневния режим” и "Игрова дейност"

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295443
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365161
Местоположение: Somewhere In Time

Стажантска педагогическа практика в детската градина по "Организация на дневния режим” и "Игрова дейност"

Мнение от Mozo »

Великотърновски университет„Св.св. Кирил и Методий“
Педагогически факултет
Катедра: Предучилищна педагогика

Стажантска педагогическа практика в детската градина

по „Организация на дневния режим” и „Игрова дейност”

Изготвил: Възложил: ас.Йоанна Цанева
ПНУП-задочно
Бакалавър
IV курс

Велико Търново

ДГ” Иванка Ботева” гр.Велико Търново
Базов учител: г-жа Веска Велева
Възрастова група: IV група ( 6-7 години)

Дидактична система : „Моливко – зная и играя”

Дневен режим:

Времево разписание
Дейности
7:00ч.-8:30ч.
Прием на децата,допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, организирани от детския учител
8:30ч.-9:00ч.
Закуска
9:00ч.-09:30ч.
Основни форми на педагогическо взаимодействие
Педагогическа ситуация
9:30ч.-9:45ч.
Подвижни игри
9:45ч.-10:15ч.
Педагогическа ситуация
10:15ч.-10:30ч.
Междинна подкрепителна закуска (игри)
10:30ч.-11:00ч.
Педагогическа ситуация
11:00ч.-11:30ч.
(игри, разходки, наблюдения на открито, дейности по ателиета, експерименти и др.)
11:30ч.-12:00ч.
Допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, организирани от детския учител
(подвижни игри, дейности по ателиета, дейности по избор)
12:00ч.-12:30ч.
(игри, разходки, наблюдения на открито, дейности по ателиета, експерименти и др.)
12:30ч.-13:00ч.
Обяд
13:00ч.-15:00ч.
Следобедна почивка
(следобеден сън)
15:00ч.-15:15ч.
Подвижни игри
15:15ч.-15:30ч.
Следобедна подкрепителна закуска
15:30ч.-16:00ч.
Основни форми на педагогическо взаимодействие
Педагогически ситуации
16:30ч.-18:00ч.
Допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, организирани от детския учител
(творчески игри, игри с правила, дейност по ателиета, разходки, проектни дейности и др.)
Изпращане на децата

Целият материал:
Прикачени файлове
Стажантска педагогическа практика в детската градина по %22Организация на дневния режим” и %22Игрова дейност%22.rar
(1.14 MиБ) Свален 72 пъти
Прочетено: 390 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”