Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Аутизъм - казус

Безплатни реферати, доклади, анализи, есета и всякакви теми свързани с медицината.
Анестезиология, патоанатомия, имунология, токсикология, патология, фармакология, хирургия, микробиология, неврология, епидемиология, кардиология, ендокринология, психиатрия, дерматология, детски болести, инфекциозни болести, акушерство и гинекология, диетология, белодробни болести, гастроентерология, вътрешни болести, офталмология, урология, хематология, онкология, рентгенология, физиотерапия, неврохирургия, нефрология.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296701
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 368092
Местоположение: Somewhere In Time

Аутизъм - казус

Мнение от Mozo »

8. Аутизъм. СГ при лица с аутизъм и техните семейства.

Аз съм МС в ЦДГ „Слънце” гр. Пловдив. Учителката на Георги Златарев ме запозна със случая на детето – аутизъм.
Георги е приет от скоро в детската градина и още от самото начало е забелязан, че държанието му е много по-различно от държанието на другите деца.
При него с просто око се виждат нарушения във взаимоотношенията, изразени в неспособност за комуникация с другите деца в градината и с персонала също.
Често Георги е забелязван да седи сам настрани – всякъш витае в негов собствен свят.
От няколко дни се занимавам лично със случая на Георги и ми прави впечатление, че често изговаря неща на глас, които по никакъв начин не са свързани с дневните му занимания. От разговор с родителите му разбрах, че детето доста често изговаря мислите си на глас /което е симптом на аутизма/.
Когато остане сам, той започва да се люлее напред-назад, удря се по главата, прави некординирани движения.

СД N.70 : Поведенчески разстройства в детска възраст
СД N. 116 : Самонараняване
СД N. 126 : Нарушено социално взаимодействие
СД N. 127: Социална изолация
СД N. 72: Риск от поведенчески разстройства в детска възраст

СГ:
1. Опитвам се да спечеля доверието на Г., като осъществявам комуникация с него, говорейки му със спокоен тон и не извършвам рязки движения.
2. Казвам му, че никой не му мисли злото и ако играе с другите деца ще му е приятно
3. Провеждам разговор с другите деца – да го приобщят, без да го обиждат, да играят с него и да не го изолират.
4. Интересувам се за съществуването на програми за обучение на деца с аутизъм и съответно включването на Г. В такава програма
5. Комуникация с родителите и задължение към обучението им.
6. Насочвам родителите на Г. Към други родители на деца с аутизъм, за да се обменят опит и знанич за болестното състояние.
7. Осъществяване на разговор с психично-здравен специалист. Той може да насочи семейството към експерт, специализиран в областта на подобрение на аутизма.
8. Виждаме, че детето е по-тромаво и го включваме в упражнения, специално избрани за него.

Целият материал:
Прикачени файлове
Аутизъм - казус.rar
(6.18 KиБ) Свален 58 пъти
Прочетено: 933 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Медицина”