Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Наблюдение план-конспект математика 3-та група ДГ на тема "Числото 3"

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с математиката.
Алгебра, линейна алгебра, математически анализ, векторен анализ, аритметика, геометрия, аналиитична геометрия, евклидова геометрия, диференциална геометрия, тригонометрия, математическа логика, статистика, теория на множествата, теория на числата, теория на вероятностите, числен анализ.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284430
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335864
Местоположение: Somewhere In Time

Наблюдение план-конспект математика 3-та група ДГ на тема "Числото 3"

Мнение от Mozo »

УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ. Д-Р АСЕН ЗЛАТАРОВ” – ГР. БУРГАС
ФАКУЛТЕТ ПО ОБЩЕСТВЕНИ НАУКИ

ПЛАН-КОНСПЕКТ
на регламентирана ситуация в III група

НА ТЕМА:
„Числото 3”









Изготвил: Проверил:
Петя Берберова, № 416
Специалност:
Магистър „ПНУП” – з.о.

гр. Бургас
2016





Образователно направление: Математика.
Ядро: Числа.
Тема: Числото 3
Тип на урока: За нови знания.
Цел на урока:
1. Формиране на представа за числото три – количествено и редно значение и неговата цифра.
Задачи:
1. Запознаване на децата с цифрата на числото три.
2. Образуване на групи от три предмета.
3. Формиране на представа за сериално подреждане.
Методи:
• Беседа
• Упражнение
• Игра
• Работа с учебна тетрадка
Форми на организация на учебната дейност:
• Фронтална
• Индивидуална
Ключови думи:
Едно, две, три, цифра, първи, втори, трети
ХОД НА СИТУАЦИЯТА:
У: Здравейте, деца! Хайде да видим нещата, които сме приготвили за днес. Ръчичките напред, защото ще ни трябват. Ще изиграем една игра, която сме играли много пъти, за това внимавайте да не сгрешим! Правете това, кеото аз правя. (Госпожата пляска и децата повтарят след нея).
У: Сега аз ще плясна няколко пъти, а вие ще преброите колко са те.
Д: Едно, две, три, четири....
У: Кой каза четири? Хайде пак да си помисли. Нека да повторим. (Отново изплясква три пъти, а децата броят този път до три). Добре, а сега кажете един път „обичам те”. (Децата казват) А сега го кажете два пъти. (Децата изпълняват). И аз ви обичам, деца, за това искам сега да си приберете ръчичките, за да изиграем една друга игричка. На всеки ще раздам по едно есенно листенце. Разгледайте какво има нарисувано на тях и какъв цвят са те. (Децата разгледаждат листата – всяко от тях има различно листо).
У: Да станат зелените листенца. (Стават децата, която държат зелени листа). Така, седнете. Да станат оранжевите листенца. Вдигнете ги. (Децата изпълняват) Добре, седнете. А сега да станат червените листенца. Седнете сега и внимавайте. Хванете листенцата в едната ръчичка и ме погледнете. Ние пяхме една песничка за eсенните капки на дъжда, защото през есента листенцата стават оранжеви, кафяви, жълти, червени...и правят едно килимче. Но когато завали дъжд, върху тях падат капчици. Погледнете си листенцата и вижте колко капчици има върху тях, но без да ми казвате, нека да запазим тайна. (Децата разглеждат листата) Да станат децата с по една капчица на листенцето. Само децата с една едничка капчица. (Децата стават) Да видим сега дали някой ще сгреши. Да станат децата, които имат три капчици. (Децата с три капчици стават). Седнете и сега да станат тези, които имат две капчици. (Децата стават). Браво! Дайте ми листенцата. Аз ще мина да ги събера, за да не ви пречат, а за награда ще ви пусна една песничка. (Учителката пуска песничката за Педя Човек, Лакът брада и изважда негова кукла, с която минава покрай децата, които са седнали по столчетата наредени в кръг и ги погалва по главичките с нея като им казва, който знае песничката да пее.)
У: Да видим сега защо е дошъл Педя Човек, Лакът Брада. Ама защо го наричат така? Има какво? Дълга брада? А пък голям ли е? Какъв е?
Д: Мъничък!
У: Правилно. Има дълга брада, а е мъничък. Той ни е донесъл в тази торбичка едни подаръци, които ще трябва да разгледаме, а Педя Човек, ще сложим тук да ни гледа. (Учителката вади от торбичката една круша) Какво е това?
Д: Круша!
У: Поставяме я на дъската. Но има и още изненади. Това какво е?
Д: Ябълка!

Целият материал:
Прикачени файлове
Наблюдение план-конспект математика 3-та група ДГ на тема "Числото 3".rar
(17.74 KиБ) Свален 80 пъти
Прочетено: 766 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Математика”