Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План по математика за I група в ДГ

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с математиката.
Алгебра, линейна алгебра, математически анализ, векторен анализ, аритметика, геометрия, аналиитична геометрия, евклидова геометрия, диференциална геометрия, тригонометрия, математическа логика, статистика, теория на множествата, теория на числата, теория на вероятностите, числен анализ.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283994
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334747
Местоположение: Somewhere In Time

План по математика за I група в ДГ

Мнение от Mozo »

1. Тема: Къде е?
2. Ядро : „Количествени отношения”
3.Вид на педагогическата ситуация: Задължителна регламентирана педагогическа ситуация по математика
4. Задачи:
- Да се определят и назовават количества от обекти с числата 1,2,3.
- Да се усвояват практически способи за сравняване на количества
- Количествено да се сравняват предметни групи с по два и с по три предмета.
- Да съставят на картинка с три предмета, като се определят основните посоки горе, долу, пред, зад.
Възпитателни задачи :
- развиване на наблюдателност, внимание.
5. Очаквани резултати:
Познава и определя основните посоки горе, долу, пред, зад.
6. Ключови думи: горе, долу, пред, зад.

7. Предварителна подготовка на учителя и педагогическа технология:
Теоретични основи на темата :
• формиране на представи и понятия за основните посоки- горе, долу, пред, зад.
• интегриране на образователното съдържание по математика с образователно направление Български език; Изкуства, Природен свят
Методи на педагогическо взаимодействие: информационно- познавателни; предметно –оперативни; практико- изпробващи, упражнение, игра
Принципи : системно- структурен; емпирично- ситуативен; ценностно- мотивиран и тематично- спираловиден; интегративно- ситуационен; научност, адаптивност; индивидуализиране на образователните цели.
Похвати : демонстрация; беседа, репродуктивно- познавателни, продуктивно – познавателни; пояснение, обяснение, указание и др.
Дидактични средства : демонстративни – табло Природата около нас, индивидуални картони в книжка, игра” Топка в кръг”, моливи за оцветяване и други помощни средства.

Съдържание и ход

Основни структурни ядра– ситуационни части

1.Организация на групата

2. Поставяне на темата


3.Работа по темата

4. Преценка на работата



Ход на математическата
ситуация


У – Деца, има едно момиченце Еми, с което се запознахте миналия път – тя беше в къщичката на трите мечета и успя да се върне у дома.
Но тя има много горски приятели


У - Днес ще ви представя кои са тези приятели Вижте какво съм Ви подготвила...
/ показва се горската полянка /

У - Ще ви покажа кои са горските приятели на Еми, а вие ще ми казвате къде стоят те на нашата картина.

Целият материал:
Прикачени файлове
План по математика за I група в ДГ.rar
(29.13 KиБ) Свален 52 пъти
Прочетено: 392 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Математика”