Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект по матемтика - "Кое къде е?"

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с математиката.
Алгебра, линейна алгебра, математически анализ, векторен анализ, аритметика, геометрия, аналиитична геометрия, евклидова геометрия, диференциална геометрия, тригонометрия, математическа логика, статистика, теория на множествата, теория на числата, теория на вероятностите, числен анализ.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 230776
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 173336
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект по матемтика - "Кое къде е?"

Мнение от Mozo » вт апр 02, 2019 20:15

ПЕДАГОГИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТ

план
конспект


ДИСЦИПЛИНА:

МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО
МАТЕМАТИКА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА


ТЕМА: Кое къде е?


ПЛАН – КОНСПЕКТ
ІV – ГРУПА

І. Образователно направление: Математика.

ІІ. Ядро: Пространствени отношения.

ІІІ. Тема: Кое къде е?

ІV. Цели :
Формиране на елементарни представи за пространствени
отношения, направления и посоки; развиване на умения за
ориентиране в пространството.

V. Задачи:

1.Образователни задачи:
Да се формират представи за посоки и пространствени отношения.
Да определят мястото на обектите спрямо себе си
Да назовават пространствени посоки и отношения

2. Възпитателни задачи:
Възпитание на съобразителност и логическо мислене.

VІ. Ключови думи:
ляво, дясно, пред, зад, между, по-близо, по-далеч.

VІІ.Методи:
игра, беседа, моделиране.


VІІІ. Средства:
топка, картини, цифри.

ХОД НА СИТУАЦИЯТА:

Здравейте деца, аз се казвам Тодорка Димитрова. Ще ми бъде приятно днес да работим заедно с вас
За да се запознаем, ви предлагам ви да изиграем една игра, която се нарича “Веселата топка”. Аз ще ви подавам топката, а вие, когато я поемате казвате името си. /всички деца се изреждат и си казват имената/ Ще продължим играта за да се запознаем по добре, но ще я разнообразим когато поемате топката ще казвате името на детето което стои от дясната ви страна и името на детето което стои от лявата ви страна. /Топката преминава през няколко деца/ А сега ще назовавате имената на децата между които се намирате. Ето така “ Аз съм между ..... и ......” /Топката преминава през няколко деца/ Сега ще продължим играта като подавате на свое другарче по избор но ще използвате думите .... е по-близо до мен, .....е по-далеч от мен. Браво справихте си много добре и едновременно с това се запознахме по добре.
А сега ще продължим с друга игра.
Знаете ли кой е сега? /есен/ Знаете ли песен за есента?...... Сега ще я чуем и едновременно с това ще си поиграем на криеница. Поставете столчетата разпръснато. Ще си направим овощна градина. Столчетата ще бъдат овощните дървета и вие ще си “наберете от тях плодове”. Застанете до столчетата, след с като спре песента ще ви кажа къде да се скриете./отляво, отдясно, отпред, отзад/
Браво потрудихте се и набрахте много плодове. Хайде сега седнете и си починете. След като есента ни дарява, с толкова много дарове /плодове/ с кои думички можем да я опишем? / щедра, плодоносна, есен/ Погледнете към таблото на него има три картини. По какво си приличат? - /есен в гората, есен в полето и есен в града/ . Всяка картина е обозначена с цифра. /към конкретни деца/ Изтегли си от тук цифра и кажи на кое място на таблото се намира тази картина която е обозначена със същата цифра. /горе в ляво, между двете картини, долу в дясно/
Освен в овощната градина от къде другаде можем да се снабдим с плодове? От къде вашите майки доставят плодовете които обичате? /от пазара/
Сега ще отидем на пазар, за да си купите плодове. Но за да стигнете до тези плодове трябва да се научите да се ориентирате правилно, къде се намират павилионите на които се продават плодовете в противен случай ще се върнете без плодове /всяко дете получава лист с нарисувани касетки/. На тези листи се намират касетките които трябва да напълните с плодове. Аз ще ви казвам къде се намират плодовете, а вие ще ги отбелязвате със геометрични фигури, които отговарят на този плод.

Целият материал:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 81 пъти
Изображение

Нова тема Отговори

Върни се в “Математика”