Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Пъблик рилейшънс

Безплатни реферати, доклади, есета, анализи и всякакви теми свързани с журналистиката.
Разследваща журналистика, културна журналистика, спортна журналистика, музикална журналистика, криминална журналистика, фотожурналистика, радиожурналистика, телевизионна журналистика.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58002
пол: Жена

Пъблик рилейшънс

Мнение от Kotkata68 » нед юни 07, 2015 00:15

Увод

Създаването и управлението на корпоративни събития е една много обширна тема, която се оказа недотам изследвана от българските теоретици по Пъблик рилейшънс /ПР/. По-голямата част от литературата засяга техники за реализация на ПР, които са изцяло свързани и насочени към журналистите, като специфична аудитория.
Преведената на български или авторовата българска литература разглежда техники като престурове, пресконференции, псевдосъбития. Единственото издание, което обхваща различни събитийни техники за реализация на ПР е “Технология и техники на публичната комуникация” с автор доц. Здравко Райков.
Наблюдава се вакуум в необходимата теоретична подготовка на ПР-практиците, които работят и ще работят в сферата на корпоративните ПР. Това се свързва с факта, че отделът по връзки с обществеността на организацията се заема с организирането на много и различни видове събития, насочени към разнородни външни и вътрешни публики на организацията - не толкова към журналисти. След направени наблюдения се оказва, че ПР-практиците в компанията не са подготвени да организират семинари на организацията, симпозиуми, корпоративни уикенди и почивки, дискусии, коктейли, делови обеди, участия на изложения и панаири и други. Добрата подготовка по създаване и управление на корпоративни събития е необходима, тъй като те изграждат фирмената репутация и култура и влияят върху корпоративния стил и идентичност. А изграждането и управлението на репутацията е основна функция на корпоративните ПР.
Задачите на това изследване са да обхване основните моменти при планирането, организирането, управлението и оценката на външни и вътрешни фирмени събития, както и да очертае тяхната специфика и многообразие. Необходимостта да се изяснят специфичните характеристики на различните видове и типове корпоративни събития е показателна за големия обем разнородна литература, която е използвана. Поставените цели излизат извън рамките на настоящия труд, тъй като видовете корпоративни събития са изключително много и във времето на глобалните комуникации се появяват нови и нови: виртуални пресконференции, теледискусии, телеконферентни прояви.


I. Глава Първа
Връзките с обществеността във времето на глобалните комуникации

Корените на връзките с обществеността са в демократичното общество - там, където хората имат свободата да провеждат дискусии и да правят изводи: на работното място, на пазара, в къщи, в гласоподавателния пункт. Частните и обществените организации зависят от добрите отношения със своите целеви публики, мненията и решенията на които ще окажат влияние върху оцеляването им. Обществените комуникации станаха твърде важни в нашия свят, зависим от техническите средства като сателитна комуникация, факсмашини, персонални компютри, мобилни телефони, Интернет и други способи, с които можем да проникнем и в най-отдалечената точка на планетата.
...................................

Целият материал:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 205 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!


Нова тема Отговори

Върни се в “Журналистика”