Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Планиране на кетърингово събитие

Безплатни анализи, реферати, есета, доклади и всякакви теми, за които няма собствен раздел.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284000
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334767
Местоположение: Somewhere In Time

Планиране на кетърингово събитие

Мнение от Mozo »

ПЛАНИРАНЕ НА КЕТЪРИНГОВО СЪБИТИЕ


Планирането обхваща 3 етапа:
I етап- договаряне на кетърингово събитие
II етап- подготовка на обслужването III етап- реализация


При договаряне се уточняват и съгласуват:
• повод
• място, дата, начален и краен час
• домакин (фирма, лице)
• брой и състав на участниците (пол, възраст, националност, професия и т.н.)
• покани, кой ще ги изработи, атрибути към поканите
• място и форма на масите
• украса на масите и залите, уточнява се нуждата от оркестър и охрана
• форма на обслужване
• време за тостове и произнасяне на реч
• раб. облекло на персонала
• меню и начин на разплащане


Основни правила:
• внимателно се планира всеки детайл на събитието
• планират се само неща, които могат да се контролират, за всяка стъпка се подготвя резервна
• при планиране на събития на открито, се подготвя вариант на закрито
• необходими са около 20 - 30% повече логистично планиране, в сравнение с проявите на закрито

Детайли:
1. локализация на КС. Как фирмата да достигне до мястото?
2. очакват ли се допълнителни гости
3. как ще пристигнат гостите? Със собствен транспорт или от КФ
4. необходимо ли е настаняване на гостите?
5. има ли стълби в залата за хранене и те ще се отразят ли на работата?
6. има ли асансьор за пренасяне на оборудване и ястия?
7. в изправност ли е асансьора за гостите?
8. има ли кухня, която да отговаря на изискванията за изпълнение на менюто?
9. ако няма кухня, какво оборудване е необходимо да се донесе и къде ще се постави?
10. има ли лед в сградата?
11. има ли възможност за измиване на съдовете?
12. има ли охладители за напитки?
13. има ли санитарен възел, къде се намира, в изправност ли е?
14. изисква ли се гардероб, осигурена ли е сигурността му?
15. има ли отопление или АС и в изправност ли са те?
16. проверка на звук и осветление
17. отварят ли се прозорците в помещението и как?
18. има ли авариен изход?
19. има ли помещение за събиране на отпадъците?
20. има ли достатъчно инвентар или всичко се доставя от фирмата?
21. има ли уреди за почистване?
22. съществуват ли специални изисквания на гостите - религия, вегетарианци?
23. има ли инвалиди?



КОНТРАКТ КЕТЪРИНГ

Реализация на КС- обедно хранене на ученици, възрастова група: 14 - 18 години в училище.

За правилното хранене на децата от ученическа възраст, основно изискване е да се определят физиологичните потребности от енергия и градивни е-ти, които са осигуряват от хр. продукти. Основни ел-ти на рационалното хранене са балансираността на хр. в-ва в дневното меню и правилния хр. режим.


Дневна потребност от енергия:
момчета- 3200 kcal
момичета- 2700 kcal
средно около 3000 kcal


ХРАНИТЕЛЕН РЕЖИМ:
Часовете за хранене на учениците са определя в зависимост от уч. смяна. Препоръчват се следните хр. режими:

ХРАНЕНЕ I СМЯНА II СМЯНА
час на хр. / ен. внос% час на хр. / ен. внос%
1. сл. закуска 7.00 / 20 8.30 /20
2. зак. в м/учасието 10.30 / 20 15.30 / 20
3. обяд 14.00 / 35 12.30 / 35
4. вечеря 19.00 / 25 20.00 / 25

Целият материал:
Прикачени файлове
Планиране на кетърингово събитие.rar
(48.41 KиБ) Свален 4 пъти
Прочетено: 22 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Други”