Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Изграждане на библиотечен софтуер - основни въпроси за изграждане на проект

Безплатни анализи, реферати, есета, доклади и всякакви теми, за които няма собствен раздел.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296702
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 368092
Местоположение: Somewhere In Time

Изграждане на библиотечен софтуер - основни въпроси за изграждане на проект

Мнение от Mozo »

НОВ БЪЛГАРСКИ УНИВЕРСИТЕТ



Магистърска програма „Бизнес администрация” ДО
Локален център - град Пловдив





Курсова проект по

МВАМD
Организация и управление на проекти



На тема


Проект за замяна на библиотечния софтуер „Херитидж"

с по-модерен библиотечен софтуеър “VILS”

предназначен

за големи академични библиотеки


Изготвил:
, НБУ


Съдържание



1. Коментар на управленския подход за управление на проекта и препоръка.


2. Какви рискове са съществени и трябва да се имат впредвид при определяне на обхвата ,организацията също така при определяне на времето и разходите.


3. Как бихме планирали работите и съдържанието им чрез жизнения цикъл на проекта


4. Как ще определим изискванията към екипите,за работата по проекта при неговото започване, така и по време на различните фази на започването му.


5. Използвана литература















1. Коментар на управленския подход за управление на проекта и препоръка



Проектния подход - трябва да очертае начина, по който може да се внедрят последователно , рационално IT технологията, включително от етапи на най-високо ниво.
Следователно:

Фаза I: Secure споразумение с продавачите

Фаза II: Поръчка / инсталиране на оборудване

Фаза III: Инсталиране / Тест на софтуер

Фаза IV: Провеждане на изпитвания за хардуер / софтуер

Фаза V: Провеждане на обучение

Фаза VI: Прилагане ARS / AFR

Бизнес цели и задачите за този проект трябва да се фокусират върху изпълнението на IT технология, която : .
-Улеснява координацията и обмена на информация както вътрешна, така и външна за участващите читатели
-Подобрява способността и ефективността на служителите да изпълняват своите работни места .
- Улеснява ,координира превенция на авторски права .
-Предоставя високи нива на сигурност на данните и информацията
-Предоставя отворена, гъвкава, надеждна технологична база за бъдеще
-Улеснява електронно улавяне на данни при източника.
- Трабва да бъде максимално лесен за използване.
- Премахване на излишни опции за въвеждане на данни в цялата система

Пълната поддръжка на всички нива, където промените ще трябва да се прилагат, е важно за устойчивото подобрение. На това ниво (както с всички нива), трябва да има усилия да се намерят и съобщават конкретните ползи от промените. Хората имат нужда от личен дял в успеха на практиките за управление на проекта. В продължение на много десетилетия, обосновка за прилагане на нови информационни технологии е, че в дългосрочен план, като проекти ще намалят разходите на бизнес операциите.








2.Какви рискове са съществени трябва да се имат впредвид при определяне на обхвата ,организацията също така при определяне на времето и разходите.

Почти всичко, което правим в днешния бизнес свят е свързано с риск от някакъв вид: клиентските навици се променят, появяват се нови конкуренти, фактори, които са извън вашия контрол би могло да забави проекта. Но официално анализ на риска и управлението на риска ще помогне да оцени тези рискове и да реши какви действия да се предприемат, за да сведат до минимум прекъсванията на съответния план.
Трябва да се прилагат оценки за усилията и ресурсите. Това е един повтарящ се процес.
-Историческите данни трябва да се използват, където е приложимо.
-Ресурси, планиране ще окажат влияние на тези прогнози, така че тези процеси ще трябва да бъдат повтарящи се.
-Висока осведоменост за хора, които се колебаят за даване на оценки, тя може да означава допълнителна несигурност.
-Ако продължителността е по-голяма от две седмици, те трябва да бъдат разпределени допълнително.
-Трябва да сме уверени за риска , включително празници, ваканции и други несвързани с проекта време.,които ще се отразят на неговото изпълнение.
Наложително е да се предприемат иновативни и ефективни методи за: значително подобряване на идентифициране на риска и за улавяне и представяне на данни за риск ;интегриране на управлението на риска в същтността на проекта, да се подобри значително качеството на информация за управление на риска и комуникацията между целия проектантски екип.Участието на потребителя: е ,би могло да е причина за евентуален провал на проекта! Ако потребителите не са тясно ангажирани в планирането на проекта, те могат да добавят изисквания или промяна на спецификации по-късно в проекта, когато тя причинява закъснения относно времето и увеличаването на разходите за проекта. Трябва да сме предпазливи на лице, което претендира да "знае какво наистина иска потребителят." Често най-лесният отговор не е правилният отговор. Ранното участие на потребителите е от ключово значение, е да ги актуализира след това и да управляват своите очаквания по време на целия проект .

Целият материал:
Прикачени файлове
Изграждане на библиотечен софтуер - основни въпроси за изграждане на проект.rar
(104.4 KиБ) Свален 19 пъти
Прочетено: 109 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Други”