Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Анализ на телевизионни реклами

Безплатни анализи, реферати, есета, доклади и всякакви теми, за които няма собствен раздел.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283774
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334137
Местоположение: Somewhere In Time

Анализ на телевизионни реклами

Мнение от Mozo »

УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО

Анализ на телевизионни реклами

Задание за самостоятелна работа
по дисциплината „Рекламни изследвания”


Изготвил: Проверил:
Пламена Бялкова Проф. Симеон Желев
Факултетен номер:1677096

София, 2017

Съдържание:
1. Подбор на три телевизионни реклами излъчващи се по българските телевизии и установяване на предполагаемата аудитория на всяка една от рекламите.
2. Подбор на лица от аудиторията и провеждане на неструктурирано интервю с тях.
3. Кратко описание на рекламите и анализ за тяхното възприемане.


Увод
Рекламата е нещо,без което нито един сериозен и амбициозен продукт не би могъл да просперира и да има успех в наши дни.Тя се разпространява във всякаква форма и с всякакви средства се стреми да стане привлекателна за всеки потребител. Настоящата разработка има за цел да представи анализ на три телевизионни реклами чрез които фирмите целят да създават една позитивна нагласа на потребителите за продукта,да го популяризират и естествено да го разграничат от масата на конкурентни и сродни по качество марки, защото чрез добрата реклама могат да превземат по-голяма част от пазара.




1. Подбор на три телевизионни реклами излъчващи се по българските телевизии.

Трите телевизионни реклами, които съм избрала да анализирам са следните:
• Първата е рекламата на точени кори BELLA;
• Втората е рекламата на маргарин TOMMI;
• Третата е рекламата на напитка COCA-COLA;



• Установяване на аудиторията на всяка една от рекламите:
Рекламната аудитория са адресатите, за които е предназначено посланието.Тя обхваща лицата,които могат да приемат рекламното посланието посредством конкретни канали за масова комуникация или чрез едновременното въздействие на няколко рекламни носителя.Основен адресат на рекламната комуникация са всички потенциални купувачи на продуктите.
• Аудиторията на рекламата на точени кори BELLA : жени; на възраст между 25-55г.;неомъжени, омъжени, домакини;служители, работници, безработни, домакини; с ниски и средни доходи;с ниско или средно образование; от нисша или средна класа.
• Аудиторията на рекламата на маргарин TOMMI: мъже, жени; на възраст между 25-45г.; женени, неженени, женени с малки деца под 6 г.; служители, работници, учащи, безработни, домакини; с ниски и средни доходи; с ниско или средно образование; от нисша или средна класа.
• Аудиторията на рекламата на напитка COCA-COLA: мъже, жени; на възраст между 20-50г.; женени, неженени; свободни професии, мениджъри, служители, работници,учащи, безработни; с ниски, средни и високи доходи; с ниско, средно и висше образование; от нисша, средна и висша класа.

2. Подбор на лица от аудиторията и провеждане на неструктурирано интервю с тях.
Лицата които избрах за провеждане на неструктурирано интервю за рекламата на точени кори BELLA, са:
• Респондент 1: Жена на възраст 45г.; омъжена;работи като продавач; с ниски доходи; със средно образование; от нисшата класа.
• Респондент 2: Жена на възраст 26г.; неомъжена;работи като счетоводител; със средни доходи; със средно образование; от средната класа.
• Респондент 3: Жена на възраст 32г.; домакиня;не работи; със средни доходи; с ниско образование; от средната класа.
След провеждане на неструктурирано интервю с респондентите получих следната информация за разглежданата реклама:(Bella)
• Респондент 1: Рекламата иска да ми внуши че баницата е като земята. От рекламата си спомням си че: „Пласт кора покрива тавата както снега покрива земята. Мазнината която покрива кората е като пролетните потоци. Харесвам рекламата и я смятам за достоверна защото описва начина по който се сменят сезоните и така се прави една хубава българска баница. Смятам я за подходяща за рекламираната продуктова продуктова категория.

Целият материал:
Прикачени файлове
Анализ на телевизионни реклами.rar
(63.63 KиБ) Свален 11 пъти
Прочетено: 268 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Други”