Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект по БЕ за 2 клас

Безплатни есета, доклади, анализи, реферати и всякакви теми свързани с българския език.
Конспекти, тестове, фонетика, езикознание, лексикология, морфология, граматика, правопис, пунктуация, глаголни времена, анализи, глаголни времена, морфема.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

План-конспект по БЕ за 2 клас

Мнение от Kotkata68 »

Тракийски университет – Стара Загора
Педагогически факултет Издание: 1.0
Вид на документа:
Оперативен документ № на документа:
7.5.1 _OD_1.2.11_PF В сила от: 14.09.2011
Име на документа
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА УРОК ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК Страница: 1 от 2

Правопис и правоговор на глаголите (по Из. „Булвест 2000“,стр. 49)


Ядро 1 Социокултурни компетентности

Формиране на умения за правилен изговор и правопис на глаголите.



1. Да се затвърдят знанията на учениците за частите на речта;
2. Да се осмислят,затвърдят и задълбочат знанията на учениците за граматическото значение на глагола;
3. Да се овладеят норми за книжовен изговор и правопис при глаголите с ударение на последната сричка.

Евристична беседа, игра,упражнение,правописни задачи, работа с учебник


Стара Загора 2013г


ХОД НА УРОКА:

1.Уводна част – актуализиране на стари знания

У-ци: Клас ,стани! Клас, мирно!Г-жо Милева учениците са готови за час !
У: Добър ден, второкласници и от мен!
У-ци: Добър ден, г-жо Милева!
У: Седнете и се пригответе за игра! С тази игра ще си припомним частите на речта. Кой ще ми каже кои бяха те?
У-ци: Частите на речта са съществително име, прилагателно име и глагол.
У: А кои думи наричаме глаголи?В първи клас вие ги наричахте думи-действия, а сега?
У-ци: Части на речта, които назовават действия на предмета и отговарят на въпросите – какво прави за ед. ч. и какво правят за мн. ч. .
У: Отлично! А сега нашата игра се казва „Улови глагола“. Аз ще ви казвам думи, които са различни части на речта- съществителни имена, прилагателни имена и глаголи, а вашата задача е да пляскате с ръце, когато чуете глагол и да го улавяте с ръчички.Готови ли сте?
У-ци: Да!
Учителката казва думите: дъска, книга, хубав, правя, обичам, искам, бонбон, рисуваме, чудесен, син, учим , а учениците „улавят“ само глаголите.

У: Чудесни сте! Отворете си сега тетрадките и запишете дата и работа в клас и оставете 3 свободни реда.Готови ли сте?
У-ци: Да.
У: Погледнете сега на дъската ,имам още една игра за вас.Тя се казва „ Попълни правилния глагол“.След като ги попълните ги запишете в две колони.В първата запишете глаголите в ед. ч. и ги превърнете в мн. ч. , а във втората глаголите в мн. ч и ги запишете в ед. ч. .

На дъската са написани изреченията:
Аз ……. интересна книга.
В събота ще …….. рождения си ден.
Птиците …….. в небето.
Учениците ……… в тетрадките.
Лястовичките и щъркелите ще ……… през пролетта.
.....................

Целият материал:
План-конспект по БЕ за 2 клас.rar
(92.38 KиБ) Свален 375 пъти
Прочетено: 7233 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Български език”