Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект на урок по БЕЛ за 3-ти клас

Безплатни есета, доклади, анализи, реферати и всякакви теми свързани с българския език.
Конспекти, тестове, фонетика, езикознание, лексикология, морфология, граматика, правопис, пунктуация, глаголни времена, анализи, глаголни времена, морфема.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284490
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335964
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект на урок по БЕЛ за 3-ти клас

Мнение от Mozo »

УРОК 1

Трите имена на студента:
Факултетен номер:, курс:III, специалност:НУПИТ
Година: 2017

ПЛАН
НА УРОК ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
ЗА III КЛАС

Вид на урока: За нови знания
Тема: Думите при общуване
Цели: Информативно познавателни и комуникативно практически
1. Образователни:

• Овладяване на умения за откриване на синоними;
• Усъвършенстване на умения за уместна употреба на думите при общуване;
2. Възпитателни

• Развитие на умения за отстраняване на повторени думи чрез замяната им със синоними

Учебник: Български език за 3 клас изд. „Просвета”
Учебна тетрадка: Български език за 3 клас изд. „Просвета”
Други материали: Презентация

Ход на урока:

Организация на класа за работа

У: Добър ден! Аз съм Цонка Проданова и днес ще ви водя часа по Български език. Готови ли сте за работа?
Д: Да.
Актуализация
У:Първо нека да припомним какво бяха прилагателните имена. Кой ще каже?
Д: Прил. имена са думи които изразяват качествата и признаците на предмети.
У: Правилно. А какво е съществително име?
Д: Думи, които означават – предмети, части на предмети, растения, природни явления имена на хора и др.
У:Точно така. Същ. имена се делят на две групи. Кои са те?
Д: същ. соб. имена и същ.нар. имена.
У: Дайте примери.
У:Учници, а какво са глаголите?
Д: Глаголите са думи, които показват действие.
У: Браво на вас! Понеже отговорихте на въпросите правилно, сега ще изиграем една игра.
Мотивиране и поставяне на темата
Кръстословица с гатанки.
/общуване/
У: Браво справихте се отлично. Вие вече знаете какво е общуване./Кой ще каже какво е общуване?/
У: Днес ще се запознаем с някои особености при общуването. За целта съм ви подготвила една презентация. Погледнете към дъската.
/ Презентацията съдържа същите упражнения като в учебника./
У: Нека да погледнем зайчетата. Както забелязвате те си приличат не само по външен вид, но и по характер. Нека да го докажем. Вижте думите, с които са описани.
Д: Те са еднакви.
У: Те си приличат по значение, но се различават по звуков състав / изписват се различно/.
У: При общуване търсим най-подходящата дума. Избираме я сред нейните синоними. Синонимите са думи близки по значение, но с различен звуков състав.

Целият материал:
Прикачени файлове
План-конспект на урок по БЕЛ за 3-ти клас.rar
(11.1 KиБ) Свален 17 пъти
Прочетено: 88 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Български език”