ПРОЕКТНА РАБОТА НА 9а КЛАС
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ 16.04.2020
Обяснение:
Проектното задание трябва да съдържа:
• заглавна страница, на която се записва авторът, който се разглежда, имената на екипа, който работи, името на преподавателя. Ако има ученик, който НЕ е участвал в заданието по каквото и да е причина– името му не се пише.
• Втора страница – съдържание на отделните глави
• Следващите страници следат темите от съдържанието
• Заключителна страница – използвана литература – от интернет или учебник, или записките от третрадките си може да запишете най-общо като записки от преподавател.
Вид на заданието: Заданието може да бъде представено като електронна книга за разглеждания автор ; може да бъде презентация или доклад. Отделно трябва да направите на програма Пъблишър, която се намира в офис пакета на всеки компютър – пощенска картичка с цитати от произведения по избор.
Пощенската картичка трябва да съдържа отпред – снимка на автора или подходяща снимка за произведението и отзад цитат и свободни редове за тълкуването му. Ще ви изпратя мостра, за да видите. МОЖЕТЕ ДА РАБОТИТЕ И ВЪРХУ МОСТРАТА, КОЯТО ИЗПРАЩАМ, КАТО СИ Я УМНОЖИТЕ И ПРОМЕНЯТЕ.
Заданието се изпраща на моята електронна поща elena_tartova@mail.bg А ако е по-дълго пробвайте на elena_tartova@abv.bg . Пишете ми след като го изпратите.
Може да ме търсите за консултации и насоки.
Критерии за оценяване:
• Техническо изпълнение – оригинален подход , естетика в оформянето на продукта и картичките с цитати;
• Точност, вярност, задълбоченост, изчерпателност на всеки въпрос;
• Оригиналност на отговорите – преписани ли са дословно, или сте подходили творчески с лична интерпретация и свои мисли;
• Езикова култура.
Препоръки: Може да си разделите задачите в рамките на екипа и всеки да поеме конкретна задача. Може да работите и всички заедно. Трябва обаче задължително да имате отговорник, който да прагледа всичко, както и всички, накрая преди предаването на проекта, трябва да го обсъдите, защото независимо как сте работели, оценката е обща за всички в екипа. Тъй като проектът е общ. Затова бъдете отговорни за всяка задача, обсъждайте задачите, защото оценката е обща за проекта.
ПРОЕКТ 1:
Екип:
1. Алекс А. Калвунев
2. Александър Г. Чолаков
3.Ангел В. Марков
4.Атанас С. Цуцуманов
5. Байрам М. Муса
Тема:Оноре дьо Балзак - романът „ Дядо Горио“ :
1. Биография и творчество на Балзак. Творческа история на „ Дядо Горио“ и основни теми в него.
2. Героите в романа – кратка характеристика на всеки от героите.
3. Междутекстови връзки.
• Припомнете си развръзката на „ Немили – недраги“ от Вазов. Откривате ли аналогия с развръзката на романа „ Дядо Горио“. Запишете отговора си като теза с аргументи.
• Прочетете резюме / преразказ на „ Крал Лир „ от Шекспир . Сравнете Шекспировата трагедия с романа на Балзак.
• Сравнете Дядо Горио с Дон Кихот и Христос – какви прилики откривате по отношение на поведението и проблемът съзател - създания?
4. Прочетете откъса, в който виконтеса дьо Босеан дава съвети на Растиняк – откъсът е във вашия учебник и започва от стр. 89 / долният край/ и изпълнете следните задачи:
• Като имате предви висотата, от която виконтесата коментира обществото, определете от какви духовни болести страда то.
• Извадете три от съветите на госпожа дьо Босеан. Коментирайте отзи, който ви се струва актуален и днес – обосновете се.
• Представете си, че сте в позицита на Растиняк – неопитен идеалист, който иска да преуспее и да се издигне във висшето общество. Запишете съвета, в който ще се вслушате – обосновете се.
• Влезте в ролята на опитен наставник и дайте съвети за оцеляване в съвременния свят и как се печели авторитет в обществото.
5. Каква според вас ще бъде по-нататаъшната съдба на Растиняк? Ще превземе ли Париж? Разделете се на подгрупи и нека едната да състави „ профил“ на героя и да набележи предположения за бъдещето му, а другата да проучи как Растиняк се развива в други романи от „ Човешка комедия“.
.....................................................................................................................................
ПРОЕКТ 2 :
Екип:
1.Венцислав В. Чаушев
2. Владимир А. Топалов
3. Владимир П. Галинов
4.Денис К. Кехайов
5.Денис Ю. Иброшев
Тема: Гюстав Флобер – романът „ Мадам Бовари“:
1. Биография и творчество. Стилът на Флобер.
2. Героите в романа – кратка характеристика на всеки от героите.
3. Междутекстови връзки
• Намрете информация какво означава понятието боваризъм / включително и като психологоческо , медицинско явление/.
• В какво упреквате и в какво оправдавате Ема? Аргументирайте се.
• Как бихте променили финала на романа – какво би могло да се случи с Ема и Шарл от гледните точки на шестте мислещи шапки / дайте поне 5 варианта за финал – според символиката на цвета на шапката/. Какво символизират те може да прочетете в интернет, а и аз ще ви изпратя информация, заедно с проекта. Имайте предвид, че по онова време разводът не е позволен.
• Разгледайте карикатурата на Флобер, която съм ви изпратила и в която той й прави дисекция и е набол сърцето на Ема Бовари. Как символно може да разтълкувате карикатупата и набоденото сърце?
4. Направете сценарий за филм според 7 глава / от учебника/ на романа. Запишете мислите на повествователя и на Ема като нейни реплики. Превърнете текста на 7. Глава в сценарий, като изпуснете подробностите.
5. Направете поне 5 картички на програмата Пъблишър, която се намира в офис пакета на всеки компютър – пощенска картичка с цитати от произведения по избор. Пощенската картичка трябва да съдържа отпред – снимка на автора или подходяща снимка за произведението и отзад цитат и свободни редове за тълкуването му. Ще ви изпратя мостра, за да видите.
Целият материал:
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Проектна работа на 9-ти клас
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284319
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335674
- Местоположение: Somewhere In Time
Проектна работа на 9-ти клас
- Прикачени файлове
-
- Проектна работа на 9-ти клас.rar
- (239.13 KиБ) Свален 43 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
Махат от 5-и клас ориентирането с компас, качват простата лихва в 7-и клас
от Mozo » ср авг 02, 2023 11:51 » в Любопитни новиниМестят теми от уроците нагоре и надолу, най-много промени по математика и география
Ориентирането с компас и работа с мащаб и карта отпадат от... - 0 Отговори
- 24 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
ср авг 02, 2023 11:51
-
-
-
Най-продаваните коли във всеки клас
BMW Серия 3 или С-класата на Mercedes? Ford Transit или Volkswagen Transporter? Fiat 500 или Dacia Spring? Сравнението между преки конкуренти е... - 0 Отговори
- 25 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
вт авг 22, 2023 14:15
-
-
-
План-конспект на урок по БЕЛ за 3-ти клас
от Mozo » нед апр 07, 2024 20:11 » в Български езикУРОК 1
Трите имена на студента:
Факултетен номер:, курс:III, специалност:НУПИТ
Година: 2017
ПЛАН
НА УРОК ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
ЗА III КЛАС
Вид на... - 0 Отговори
- 76 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед апр 07, 2024 20:11
-
-
-
План-конспект на урок по четене за 1-ви клас
от Mozo » пет мар 15, 2024 18:44 » в ПедагогикаПлан-конспект
На урок по Четене за I клас
ОУ „Бачо Киро”
Тема: „Сливи за смет”
Водещи цели:
-Въвеждане на понятието „Българска народна приказка”... - 0 Отговори
- 105 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пет мар 15, 2024 18:44
-
-
-
План-конспект на урок по Български език за втори клас - думите при общуване
от Mozo » нед апр 07, 2024 20:13 » в Български езикПЛАН-КОНСПЕКТ НА УРОК ПО БЕЛ ЗА II КЛАС
Тема: Думите при общуване
Цели:
• Да овладее умения за откриване на синоними;
• Да усъвършенства умения... - 0 Отговори
- 57 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед апр 07, 2024 20:13
-