Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Тигър и лисица - план-конспект по КТБД

Безплатни есета, доклади, анализи, реферати и всякакви теми свързани с българския език.
Конспекти, тестове, фонетика, езикознание, лексикология, морфология, граматика, правопис, пунктуация, глаголни времена, анализи, глаголни времена, морфема.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284158
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335223
Местоположение: Somewhere In Time

Тигър и лисица - план-конспект по КТБД

Мнение от Mozo »

ПЛАН-КОНСПЕКТ

Конструктивно-технически и битови дейности.
1.Образователно ядро-конструиране и моделиране
2.Тема-изработване на пъзел по зададен модел.Тигър и лисица.
3.Цел-логично и последователно действие на работа.Развиване визуалната памет и мисловната дейност при децата.
4.Очаквани резултати:
4.1. Знания-разширяване представата и знанията за дивите животни от зоологическата градина.
4.2.Умения-умения за лепене и натрупване на знания,чрез последователност.
4.3.Отношение-любов към дивите животни.
5. Инструменти,пособия и нагледни материали-елементи от хартия, (частите на пъзела), готов шаблон за лепене ,ножица,образец,лепило.
6.Интеграция и перспектива-детето се запознава с животните.Съчетава естетически и технически изисквания по време на работа.
7.Опорно-ситуационни моменти на дейността
7.1.Мотивация.
Деца,всички ние сме виждали домашни любимци и обичаме да се грижим за тях.Кученце и котенце виждаме по улицата,а някои от нас имат в къщи.Вие имате ли в къщи животни…,а какви са те?
7.2.Поставяне на темата.
Сега ще ви покажа как изглеждат роднините на вашите домашни любимци.Това са Кума Лиса и приятеля и тигър.Ще ги направим от хартия по зададения от мен модел.

7.3.Технически анализ.
Някой от вас в къщи са редили пъзел и се досещат какво трябва да правим.Трябва да подредим частите на нашите животни от изрязаните квадратчета пред нас.Нашите очертани бели празни полета чакат да им намерим местата на приятелите ни от гората.
Деца,вижте моя подреден пъзел как изглежда.Познати ли са ви тези животни.Не е трудно.Просто трябва да започнем с първото изрязано квадратче.Ще работим заедно.
7.4.Показ на действията.
Виждат ли всички деца добре как трябва да изглежда пъзелът ни.Всеки може да го направи.Аз ще помагам.
Първо да изрежем нашите квадратчета по очертаните линии.Внимателно с ножицата.Без да излизаме от очертанието.Много внимаваме да не се нараним.След това ще започнем да ги нареждаме и да лепим.
Нека започнем с Кума Лиса.Ще покажа на всеки един от вас къде трябва да е залепи.След това ще открием другите части от тялото на Лисицата.Вие ще ми покажете къде.По същия начин ще доближим до нея и тигъра с неговите шарки и ще ги залепим.Ще ви стане ясно и сами ще се досетите за останалите приятели от гората,къде са им местата.
7.5.Самостоятелна дейност.
Нека да започнем да пробваме и с малко движения да им намерим правилните места.Ще мина покрай всеки един да помагам в реденето.Искам всеки да се опита да се досети сам къде са им местата.

Целият материал:
Прикачени файлове
Тигър и лисица - план-конспект по КТБД.rar
(11.31 KиБ) Свален 31 пъти
Прочетено: 184 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Български език”