Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Съществителни умалителни имена

Безплатни есета, доклади, анализи, реферати и всякакви теми свързани с българския език.
Конспекти, тестове, фонетика, езикознание, лексикология, морфология, граматика, правопис, пунктуация, глаголни времена, анализи, глаголни времена, морфема.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 231025
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 173856
Местоположение: Somewhere In Time

Съществителни умалителни имена

Мнение от Mozo » пет фев 08, 2019 22:41

План-конспект на урок по български език
втори,,В"клас
Дата:29.01.2015г.
1.Тема на урока: УМАЛИТЕЛНИ СЪЩЕСТВИТЕЛНИ ИМЕНА
2.Вид на урока: за нови знания
3.Цели на урока:
3.1.Образователни цели:
-въвеждане на термина,,умалителни съществителни имена";
-систематезиране на информацията за видовете съществителни имена в българския език и осмислянето на функциите им в изречението и текста;
-формиране на умения за разпознаването на умалителните съществителни имена.
3.2.Възпитателни цели:
-чрез подбрани текстове да се засили интереса към богатството на родния език.
3.3.Развиващи цели:
-развитие на умения да се преобразуват съществителни имена в умалителни имена;
-чрез редактиране на конкретни текстове се създават умения за развитие и усъвършенстване речта на учениците,както и стремеж към правилен и точен изказ;
-развиване на умения за самостоятелна работа с текст.
3.4.Практически цели:
-умение да се разграничават умалителни съществителни имена;
-умение да се употребяват в речта умалителни съществителни имена;
-умение за прилагане на овладените граматически знания при използване на умалителни съществителни имена;
-умение за правилен изказ и обогатяване на речниковия запас.
4.Методи,използвани в урока:
4.1.Учебен метод:беседа,самостоятелна работа.
4.2.Метод за непосредствено индиректно изследване:
-демонстриране на модерни средства за обучение/е-учебник/
4.3.Метод за практическа дейност:
-самостоятелна работа в тетрадките за работа в клас;
-упражнения/работа с Тетрадка по български език №2 на Изд.,,Просвета"
5.Междупредметна връзка:музика,изобразително изкуство,домашен бит и техника.
6.Учебно-техническа осигуреност на урока:бяла дъска,черен маркер;е-учебник;тетр.№2
7.Структура на урока:
7.1.Поздрав към учениците.
7.2.Отразяване в ДНЕВНИКА на евентуално отсъстващи ученици.
7.3.Проверка на домашните работи.
7.4.Актуализиране на знанията за съществително име.
7.5.Мотивирано поставяне на новата тема,,Умалителни съществителни имена".
7.6.Упражнения с помощта на мултимедия.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 124 пъти
Изображение

Нова тема Отговори

Върни се в “Български език”