Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Сравнително образование

Безплатни есета, доклади, анализи, реферати и всякакви теми свързани с българския език.
Конспекти, тестове, фонетика, езикознание, лексикология, морфология, граматика, правопис, пунктуация, глаголни времена, анализи, глаголни времена, морфема.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 230776
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 173326
Местоположение: Somewhere In Time

Сравнително образование

Мнение от Mozo » пет сеп 30, 2016 12:43

ПЕДАГОГИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТ

КУРСОВА РАБОТА

Дисциплина:
СРАВНИТЕЛНО ОБРАЗОВАНИЕ

Тема:
Сравнение на образователните системи на България, Гърция и Франция

Съдържание:

I. Цели на образователната система..…………………………...... стр.3
1.Въведение……………………………………………………....................…...стр.3
2.История на съвременната система на образование.. стр.3
3.Преглед на образователната система на Германия..стр.4
4.Система на училищното образование в Гремания ……….....…..стр.5
5. Система на професионалното образование в Германия….......стр.8
6. Висше образование в Германия……………………………….…..стр.9
7. Подготовка на учителите……………………………………..стр.10

III. Използвана литература..................................................... стр.18

І. Цели на образователната система

България

Съгласно Закона за народната просвета (1991) образователната ни система трябва да създава условия за:
изграждане на свободна, морална и инициативна личност, уважаваща
законите, правата на другите, техния език, религия и култура;
задоволяване на индивидуалните интереси и потребности и
придобиване на широка обща култура;
усвояване на основни научни понятия, принципи за интегриране на
минал опит с нови знания от различни области на науката и практиката;
избор на варианти за подготовка на професионална квалификация;
развитие на материалната, културната и екологичната среда на
детските градини, училищата и обслужващите звена.
На образование в България имат право всички граждани, независимо от произход, социално положение или пол. Целта на образованието е да подготви хората за отговорно гражданство в едно демократично общество. Образованието в страната включва главно две области: развитие на интелектуалния потенциал на учениците, насърчаване към индивидуалност, независимост, внасяне на национална, културна и историческа осъзнатост, осигуряване на основна и професионална подготовка, насърчаване към по-нататъшно обучение, самоподготовка и желание за участие в публични мероприятия.

Гърция

Според Конституцията (1975) на Гърция образованието е основната мисия на държавата и е насочено към моралното, духовното, професионално и физическо развитие на гърците, развитието на национално и религиозно самосъзнание и на по-нататъшно изпълняване като свободни и отговорни граждани.
Основният принцип на образователната политика е в това всеки гражданин, независимо от произхода, социалното си положение или пола, има право на образование. Държавата се стреми да демократизира образованието чрез: децентрализация, подобряване качеството на образование, заслужени възнаграждения при подбора на административен персонал за образователната сфера.
Закон № 1566 от 30 септември 1985г определя целите и задачите на образованието и определя основните принципи на организация и действието на закона във връзка с основното и средното образование. Законът дава приоритет на качеството на фактор, чрез въвеждане на нови учебни програми и подобрения в методите на преподаване и образователни ресурси. Динамична и гъвкава образователна система, децентрализация и демократизиране на образованието, са основните принципи, заложени в закона.

Целият материал:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 817 пъти
Изображение

Нова тема Отговори

Върни се в “Български език”