Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Излезе DXVK 0.42

feed Актуални новини от IT сферата.

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 215578
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 117731
Местоположение: Somewhere In Time

Излезе DXVK 0.42

Мнениеот Mozo » пон апр 16, 2018 12:48

Изображение


Излезе поредната версия на DXVK. Това е много интересен проект, който позволява стартирането на Windows игри, които използват DirectX 11 под Linux. При повечето игри това и сега е възможно, защото от Wine използват техника за преминаване от DirectX 11 към кросплатформения OpenGL, но това води до намаляване на производителността. DXVK използва преминаване от DirectX11 към кросплатформения Vulkan API, което води до впечатляващи резултати.

Проектът се развива със зашеметяваща скорост и ето, че новата версия 0.42 е тук само 10 дни след излизането на миналото издание. Можем да се надяваме, че до края на годината ще имаме първото стабилно издание, а през това време от екипа на Wine обсъждат как да имплементират новата функция в основния код и да я предоставят по удобен за потребителите начин, защото към момента настройването ѝ е сложно за повечето потребители.

В новата версия на DXVK 0.42 е добавена поддръжка за DXGI Gamma Control функциите, което поправя проблем с играта The Witcher 3, при която всичко друго работи коректно, без плъзгача за гамата. Сега вече и този проблем е поправен. Имплементирани са липсващите HLSL семантики за геометричните и tessellation шейдърите. Допълнително е намалено натоварването върху системата с отстраняването на проблема, при който един и същ DXBC се компилира по няколко пъти.

В новата версия са поправени и пет проблема - сриване при играта World of Warships, ако се използва MSAA, при Overwatch е оправена липсата на контури при неприятеля, поправени са графични проблеми при Ni No Kuni II, поправен е проблемът с генерирането на некоректни шейдъри при демото на 5 Faces, а също така е поправен и проблемът с некоректното поведение при ClearUnorderedAccessView*.

Повече за проекта можете да прочетете тук.
Прочетено: 48 пъти
ИзображениеИзображение


Върни се в “IT Новини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост